Saturday 3 November 2018

Penyelamat Ku Tika Ini

Aku terpaksa beli contact lens sebab nie jek penyelamat aku tika saat ini nak buat new speck bajet tak de walaupon bingkai cermin dapat rm50 sebab power silau tinggi and selalunya buat jejak rm250++ 

Lepas tu bukannya on the spot siap so sementara waktu just pakai contact lens jek lah hmmm

Amek kau dah berapa tahun aku tak beli monthly contact lens now kena beli mula kan semua dari mula balik 

Agaknya Allah faham aku tak ada bajet so contact lens 1 box rm32 so aku beli untuk 4 bulan so ada masa untuk kumpul duit beli new cermin mata hmm kenapa lah time duit tak de time tu jugak nak patah hah

Then kat caring eye drops tu dapat murah rm13 kalau tak silap lepas tu kat watson renu solution pon dapat lah rm36 so kira semua under bajet lah

Total terbang is RM177 hmm kalau power silau tak tinggi settle dah beli new cermin mata but apa kan daya 

Padahal pergi balik kedai yang buat cermin mata try beli frame je carik punya carik semua tak sempadan sebab cermin kecik now trend use cermin besar hmmm

Then dia cakap pakai color tak clear kan sebab power tinggi memang pon nampak lah tapi jarak jauh agak kelabu tapi nak buat macam mana i need sekarang and tak boleh tunggu 

Sepanjang jalan satu per satu amek kau kepala rasa kenoneng and mula rasa mabuk arghh stress

Nie maybe pakai contact lens bila kat luar and kat rumah just use speck but of rasa mabuk aku akan bukak speck and versi versa either use lens for few hours gituk

No comments:

Post a Comment