Saturday 17 November 2018

New Specks

Alhamdulilah dapat jugak buat baru and seperti biasa aku amek pakej rm99 paling murah so mostly semua ada bulat tapi aku tak suka bulat so aku carik square

And lepas nie dah tak payah risau kalau cermin terkeluar ke apa now semuanya dah back to normal

New speck hope bertahan lama lah sebab aku tak de bajet untuk buy lagik

Dah lah lens naik harga total semua rm249 adeyy nak nangis dengar and mata aku both power naik 2.5 setiap mata kalau tak silap

Aku tak pernah pulak simpan degree aka power mata so bila dia cakap naik 2.5 tu jek aku ingat and agak tinggi naik

Now nak biasakan mata dengan new spek and contact lens pulak simpan if anything happens dah ada backup and yang dah bukak will use samapi expired

So lepas nie keluar still use contact lens sebab rugi tak pakai if expired kan

Duhai specks please be nice to me jangan patah jangan pecah jangan buat hal..!!

No comments:

Post a Comment