Tuesday 18 March 2014

♥ Tak de rasa pong ♥

Kalau dulu tak menyabo yabo nak bulan 3 lelagi after birthday umairah
lagik tak menyabo nak birthday sendiri but now aku tak rasa semua tu
lagik aku rasa biasa kosong macam tak de apa-apa
ianya sekadar 23 march hari biasa seperti sebelom sebelom nya
and aku tak de rasa exited nak tunggu birthday
semuanya aku dah tak lagik rasakan
entah la dah mati rasa exited nak celebrate birthday
dah hilang rasa semua tu.....
muchuk if kamu masih ada dah 4 tahun kita bersama
apa kan daya kita cuma bertahan selama 2 tahun saja
muchuk kamu adalah hadiah paling bermakna dalam hidup aku
muchuk nama tu hanya untuk mu saja aku abadikan
andai ku punya penganti tidak akan ku berikan nama muchuk
Ya Allah kenapa aku dah tak rasa happy nak birthday
dah tak rasa exited kenapa aku rasa kosong...??

No comments:

Post a Comment