Tuesday 18 March 2014

♥ No feeling ♥

Aku normal tak de la rasa minat kaum sejenis tapi tak tahu kenapa
aku rasa kosong jek dengan lelaki rasa macam tak berminat
sekadar pandangan kosong yang tak de perasaan
tak tahu kenapa....
bagi aku lelaki tu sama jek pantang nampak pompuan lawa
and nasib aku pompuan tak lawa and gemok nie akan di hina
di tinggalkan di sakiti ...
aku macam tak de feeling lagik and aku pon tak tahu sama ada
aku akan berkahwin or not
walau jauh dalam sudut hati aku nak rasa kahwin nak rasa ada suami
nak rasa bernikah tapi kalau Allah dah tetapkan jodoh ku di alam sana
aku terima mungkin di dunia aku tak de pasangan tapi di akhirat kelak
dalam masa sama aku tak tahu kenapa asyik teringat kat doctor
yang dulu tu walau aku dah lupa muka dia tapi entah la
always fikir dia jodoh aku...dia akan kahwin dengan aku
dia akan jadi suami aku dia akan jadi bapak kepada anak anak aku
Ya Allah perasaan apakah nie...???

No comments:

Post a Comment