Monday 4 November 2013

Media sosialll so sialll

Muahhahhaha ayat tak beragak agak kuang ajaq sungguhhhh hurmm semua ada facebook tapi tak semua ada twitter or path i think i love path more than facebook coz facebook tu ntah apa2 ajek la niat di hati nak create and buat baru tapi malas nak add org ahh gasak pi la so layan ajek la twitter sometime layan path cuma aku tutup location so tak akan tertune ke location kat mana leceh kalau on menghabiskan battery sajo lor so org kalau stalk aku pon tak jumpa apa2 la coz aku update blog pon after dah buy segala nya baru gedik update maybe after this if go holiday aku tak bagi taw kat blog 2011 tapi blog nie aku bagi taw lor so after back from holiday baru aku bagi taw so sementara aku holiday tu aku post la cerita merepek repek so orang ingat aku memang betol update blog hah gituk la tapi sebenarnya aku pergi holiday so tak de la nampak macam ehh pe hal tak update tapi ada ke yang baca muahahahhahahha


- Posted using BlogPress from my iPad

No comments:

Post a Comment