Saturday 2 November 2013

♥ Demam Panas ♥

Semalam suddenly kena demam panas
pagi tu bangun tekak dah perit then hidung tersumbat
so kerja aku sementara yayaz sekolah aku tidur
after bangun macam mamai mamai
so lepas yayaz tidur aku pon makan ice cream
bila yayaz dah bangun aku plak tidur so bermula la
dari situ lepas bangun tidur badan mengigil
then tidur lagik bila bangun badan dah panas
sangat panas haishhhh
makan ubat segala bagai tak turun turun demam
pelik plak aku haishhh then tak lama selepas tu
demam dah turun and today Alhamdulilah demam 
dah tak ada cuma tu la sakit tekak and selsema still ada
badan sakit tadi dah hilang cuma pening pening jek
still ada macam mabok mabok hurmmmm
bila la nak baik nie
yayaz bila aku cakap aku demam panas dia siap
pegang lagik terus yayaz cakap asu jangan masuk
hospital la takut yayaz dulu aku demam terus masuk
hospital la nie yayaz takut berulang kembali
aku pon takut sebenarnya kes lama berulang kembali
haishhh risau risau

No comments:

Post a Comment