Monday 8 October 2012

♥ Wink ink ♥

Aku pon dah tak tahu nak merepek kan apa tapi aku nak pastikan blog nie
setiap bulan berupdate maksudnya kalau sebulan itu ada 30 hari so mesti kena
ada 30 post or lebih....!!!!
tapi aku sendiri tak tahu nak merepek apa lagik coz time tak de orang jek
aku boleh update time ada orang tak boleh nanti kantoi hoccay...!!!!
so post ajek banyak-banyak dalam satu masa.....tak pe kan janji post huhuhu
so kalau satu hari tu tak de orang ley amek 5 or 6 post so kalau esoknya
pon tak de orang ley amek 5 or 6 post begitu jugak seterusnya so if ada orang
tak payah risau coz post yang banyak-banyak tu boleh cover weee
aku sayang blog nie sebab tu aku tak nak tutup kat sini aku ley curah segala
isi hati tanpa di kesan orang ngeh ngeh contoh tu angan-angan aku .....

No comments:

Post a Comment