Monday 8 October 2012

♥ Ohhh Apple ♥

Aku ada duit memang aku sambar iphone 5....rupanya use samseng
adalah sangat tak best sangat tak friendly and tak boleh nak buat macam
aku buat kat iphone uwaaaaa duit cepat la berkepuk boleh la aku beli
iphone 5 and ipod nano 7th generation.....!!!!
lepas tu apps samseng sangat tak bestt and sangat tak tapis banyak yang
lucah-lucah kalau apple tak de dorang memang tapis iskkk benci ahhh
tapikan bila dah use samseng nie aku lagik suker apple lahhh
so apple tetap dalam hati ku...!! cewahhhhh
tengok la nanti kalau tak dapat iphone 5 aku beli iphone 5s
kena kumpul duit dulu dohhhh so apa-apa pon aku prefer iphone...a.k.a apple
mudah and simple.....!!!! tak memeningkan kepala ohhh duit cepat melayang
kasi aku rm4+++ boleh aku beli iphone 5 and ipod nano 7th generation.....
*mood berharap dan mengharap*

No comments:

Post a Comment