Saturday 8 September 2012

 salam september 

Lamakan baru buat entry nie ketahuilah wahai blog keadaan makin tegang makin teruk hanya few day kat johor before bertukar location kehidupan baru sedih sayu nak tinggalkan rumah nie memang berharap pindah tapi tak berharap ianya akan menjadi begini mum dah buat keputusan untuk pergi jauh sabar la wahai blog bila dah stabil akan aku beritahu dimana location baru ku itu now aku buat twitter baru twitter meluahkan perasaan aku makin pendam makin serabut tapi aku perlu untuk luahkan ia maka aku amek keputusan untuk luahkam di twitter sahaja hurmmmmm
Aku dah tutup no celcom semalam kena bayar rm500 terpaksa agar mereka hilang jejak kami makin banyak beban dosa yg abg han & abg jan buat pada mum sampai hati mereka moga Allah bukakan pintu hati mereka meminta ampun dan maaf pada mum pada daddy and aku berharap si kaki hasut kaki cocok kaki menambah perisa kaki segala yg merancangan akan menerima balasan yang azab...!!!! Itu doa ku yang mampu untuk aku katakan now i use digi plan 68 tak sebest celcom i98 aku tu tak apa la aku lakukan demi mum moga di new location itu nanti kami akan hidup kaya hidup senang hidup bahagia saat ini kami berendam air mata mereka ketawa esok kami ketawa mereka pula akan berendam air mata ini juga satu permintaan aku agar mereka rasa sakittt sama macam kami rasa...!! Hari isnin nie kami akan berangkat ke new location doakan kami ye


- Posted using BlogPress from my iPad

No comments:

Post a Comment