Saturday 8 September 2012

 Bye Johor 

Keputusan mum nak berhijrah jauh adalah secara mengejuf secara tiba2 mum kata mum tak mampu nak duduk di rumah ini lagi nanti mum akan sentiasa teringat bila agen dtg tgk rumah mum ckp sedih rasa nak jual rumah ini rumah yang bersuka duka bersama aku bila nak start kemas barang lagik rasa emo rasa sedih rasa macam kalau ada kuasa nak jek putarkan balik masa dan corakkan balik tapi aku tahu itu semua anganan kosong sahaja....!!! Okey la nak paksa tido sekarang nie aku susah nak tido macam2 dlm kepala nie fikir serabut dah cuba buat cool tapi tak berjaya sedihhh sangattttt aku tak kuat untuk mum... Aku tak mampu nak lap airmata mum dari terus menerus mengalir Ya Allah berikan aku sebuah kekuatan demi mum tolong la Ya Allah kuatkan mum untuk hadapi semua dugaan ini cekalkan hati mum tolong Ya Allah jangan mum terus memerus mengalir air mata tolong mum Ya Allah


- Posted using BlogPress from my iPad

No comments:

Post a Comment