Monday 16 August 2010

♥ Hari ke-6 ♥

Tadi petang kol 6 pi Bazar Desa Harmoni
bawa payaz jejalan cuci-cuci mata hahahaha
then jalan punya jalan nampak dounut aiseyyyy slurpppp
sekali orang sapa aku pon terkebil-kebil blur-blur sapa lar mamat nie
then sis cuit aku bagi taw sapa ooo rupanya En Izzudin Globalink
huh ingatkan sapa lar tadi blur punya pasal sebab tengok dounut
dalam hati kata sedap ke lembut ke keras ke ok ke dougnut nie
then dia tanya anak sapa yang aku dukung then aku cakap lar
payaz anak pak tam fikir-fikir balik asal aku tak cakap anak aku ek...??
karang ditanya sapa bapak apa aku mau jawab hahahahaha
then pi cari apa yang bek pesan then beli kuih apa ntah nama payaz suka
mam kuih tu laju jek dia mam nasib baik aku tak terrrrmasuk mulut
lagipon pap payaz dalam poket dah ler payaz tu suka campak
orang ramai mana nak mencari dan nasib baik gak tak mencari
lepas dah beli apa yang patut masuk dalam kete payaz dah start
merengek nak pap kebetulan nasib baik tak masyukkan dalam
mulut kalau tak arghhhhh batal sudah pose......
huhuhu tapikan tahun nie rasa macam lambat plak pose
masa tahun lepas aku rasa kejap aje dah dekat seminggu nie alahai lambat
nya pelik maybe sebab aku dapat pose kot lgpn tahun lepas tak dapat
so tu yang rasa kejap aje kot......huhuhu ari nie buka mam roti kiraii
pluss letak kari kaw-kaw punya banyak slurrpppp sodap....
adeyyy apa kes lor aku nie dengar ceramah pasal kahwin....
jap-jap nak post pasai bergembiralah wahai wanita sangat syokkkk.....




happy jek tengok bangga jap kerna aku gadis blom wanita lagik
and ada ceramah pasal mak bapak perghhhh slurrrpppp insap wa jap huhu
jap-jap nak post kat sini kasi bahagia menjadi .......................




nie part 1



nie part 2 ( maybe last kot cuma itu ajer )

yang part 2 blom habis lagi maybe malam-malam cikit kot
la nie tengah dengar ceramah KAHWIN KERANA AGAMA
dengar jap jek nie sebab umo tak cukup nak dengar lebey-lebey
hahahahahhahahha........

No comments:

Post a Comment