Friday 6 August 2010

♥ Cool ♥



Sangat-sangat memerlukan ia di kala sakit kepala menyerang
yang pasti bila lepas bedal panadol active fast pasti akan gunakan ini
untuk meredakan kekadang kalau pi toilet basahkan kat embun-embun ( pale )
untuk rasa sama ada panas ke tak sebab kalau dah tak tahan sangat gunakan itu
untuk mengeluarkan panas lelagi kalau ada air zam-zam memang kaw
gambar bahagian tepi perlu disensorkan hehehehe
pi ais box nak mencari aisey sekali tinggal baby punya disebabkan sakit aku sapu aje
lar gunakan harus aku pi mencari bekalan nie lelagi nak pose
nanti bila pose sakit pale mana ley mam panadol so bila ada benda nie
maybe dapat redakan walau tak banyak atleast sedikit pon jadi lar
bila dah guna rasa sedap dan selesa sedikit dapat hilangkan panas
tapi itu lar bila dah lelama agak kurang selesa bila sejuk hilang hehehe
aritu yang bebaru tu demam macam apa guna cool fever tak boleh
lupa seyyyy panas lepas tu mengigil macam apa....
time tu rasa btol-btol kaw sampai mum kata macam mana nie nak masuk s'pore
untuk keesokkan hari nya.....
tadi punya lar penin pale otak aku dah ler sakit kepala ditambah dengan
printer yang arghhhh dah lama printer tu tak buat perangai
dalam masa sama aku pon boleh lupa macam mana nak gunakan
al maklum dah masuk 8 bulan tak gunakan plus cadtrige pon elek
sekali bila guna punya lar sakit hati....
apa pasal ek dengan printer tu asyik problem ajer...???
apa masalah utama beliau...????
dah lama fikir benda nie arrr malu plak nak type ( aiseyyy poyo lar plak )
mampu ke blog nie akan bertahan selagi aku bernyawa...??
macam aku berblogwalking tapi idak meninggalkan jejak lar
bermula dia buat blog masa tu dia bujang lagi...sehingga bertemu cinta hati
dan mempunyai keluarga bahagia....boleh ker eh aku buat seperti itu
blog ini masih bersama aku suka duka hari bahagia aku segalanya lar
macam best jek tengok orang yang boleh mempertahankan blog mereka sampai
bila-bila......kalau 3 TAHUN DULU aku tak deleted blog aku yang pertama itu
mungkin dah hampir setengah abad bersama aku tapi itu lar tak pasti dimana
silap aku pi " DELETED " kat blog itu ada story pasal Umairah yang baru dilahirkan
tapi itu lar dulu tak reti nak edit ke hape...mencantikkan lagi lar tak pandai
sendiri tak tahu nape deleted kalau lar boleh dapat kan ianya balik plus
campurkan dengan ini bestnya....tapi i know mustahil untuk lakukannya
Insya Allah tidak akan aku deleted blog ini moga benar apa dikata
lagipon selagi " kutu-kutu kepoh " tak menjejak aku memang blog aku aman
tapi jika mereka jejak memang tak aman pon so sapa yang rasa diri mereka itu
" kutu-kutu kepoh " jangan menyebuk ye.....hurmmm dah lewat nie lagipon
dah settle semua rasanya patut blah jek nie...apa-apa pon Nite.....

No comments:

Post a Comment