Wednesday 3 September 2008

♥ Coca~Cola ♥

Aku dah try minum coke untuk hilangkan segugut...
memang lah hilang tapi still sakit cuma tak kuat lah
then rasanya tak elok amal kan selalu
boleh mengkikis perut..kira bahaya lah
walau bukan sekarang tapi buat jangka masa akan datang
walau ianya membersihkan tapi lepas nie dah tak nak minum lagik
erkk........
makan panadol pink pon tak elok..
habis nak makan ubat apa untuk hilangkannya...
waaa tak sanggup nak hadapi...
sakitnya rasa mcm tak boleh nak tarik napas..
lagik dengan pinggang mcm nak patah
dengan tubuh tak selesa...
seksanya jadi pompuan...
kalau aku dah kawen cian laki aku jadi mangsa
kemarahan dan ketidak selesaan aku
semoga laki aku tabah menghadapi minik dia
yang sememangnya hangin bila nak cuti...
hahahaha.................................................................................

No comments:

Post a Comment