Friday 27 March 2020

Tukar Planning

Aku bebel kat twitter cakap nak main makeup lagipon dah lama aku tak main makeup so why not buat ingat bila semua dah chillex atas katil iyah dah sleep so boleh lah aku buat project

Minah tu mana boleh nampak aku makeup nanti kena soal siasat tanya aku nak ke mana adeyy

Then bila si iyah dah selamat tidur so aku dah macam malas nak main makeup so aku layan jek lah youtube 

Tetiba idea mengemas bilik muncul so susun balik apa yang berselerak keluarkan extra plastic buang apa yang tak bekenaan so tak de lah messy sakit woo jiwa tengok bilik berselerak tapi kemasnya kejap jek lepas tu berselerak balik

Keluarkan segala toys iyah yang dia sumbat dalam bilik aku minah seketol tu kan heran betol aku bilik mak dia tak nak berselerakkan dengan toys or makan tapi bilik aku hmmm semua dia kerjakan pandai ehh bilik mak dia bersih bilik asu dia berselerakkan grr

Susun balik buku and Al-Quran then adjust balik tegakkan all notebooks actually notebooks aku nak simpan aka record segala password media social, email segala benda tapi still belum buat makin tua nie aku makin jadi pelupa :(

Aku just sapu lantai jek malas nak mop and aku malas nak lap habuk nanti terbersin so habuk tu nanti lah if rajin aku kerjakan if malas so buat donno jek lah :P

Semua settle letak kat position yang sepatutnya tapikan aku heran lah mana datang segala habuk padahal tingkap tak pernah bukak macam mana nak bukak menghadap stor yang ada barang so memang tak akan ku bukak sepanjang aku duduk kat bilik nie

Lega jiwa tengok bilik bersih tapi aku yakin pagi nanti akan berselerak balik huhuhu jek lah kan

No comments:

Post a Comment