Friday 4 October 2019

Kenapa Sedap Sangat



Aritu baca kat twitter thread cake secret recipe yang sedap so cake nie masuk dalam list and aku tak pernah nampak pon so aku syak spesis yang susah nak dapat

Then tadi sekali ehh ada and aku beli and cake nie a bit pricey dalam rm14 sebab aku lupa rm13 berapa sen hahahha

Actually pergi jusco sebab nak beli bantal baru and all my bantal lembik already so need to change lah

Masa tengah makan tu then aku ternampak seorang lelaki baju putih so handsome weyy but aku sedar diri so just ignore just anggap okey handsome and ok

Aku try boba kat secret recipe so nice but sadly terjatuh masa pergi toilet tak pe lah tak de rezeki kan if ingat nak beli the alley but tak payah lah too much boba

Aku terobses with boba sebab dimasak with brown sugar so sedap lah kan ada rasa manis manis gitukkk

No comments:

Post a Comment