Friday 30 August 2019

Pocci Beranak



30.08.2019 tarikh terkejut buat aku sebab tengok hah benda merah tu anak hamster lah

Malam tu aku sakit kepala baru balik dari rumah abg han then yayaz pulak melepak kat rumah abg jan nak tidur sorang takut so tak pe lah bentang tilam jek kat bilik mum 

Si kakak laki dia balik kol 11 malam so dia nak letak makan sekali dia nampak benda merah gerak gerak sekali tengok macam anak hamster

Dia masuk bilik mum and cakap aku pulak bangun pergi tengok sekali ehh betol lah hamster beranak lepas tu confused mana satu mak mana satu bapak nie dah kelam kabut

Message sorang pasal hamster then dia suruh asing aku pulak tak taw mana jantan mana betina dah huru hara seketika

Nie aku kena cari apa yang patut bagi makan or apa yang sepatutnya untuk mak hamster

Wee so excited nak tunggu anak hamster besar and setakat nie aku nampak 2 ekor tak berani nak explore pasal baru beranak kan lagipon girl tu cakap jangan tengok nanti mak stress makan anak hmm

Baru aritu aku bebel cakap bila lah hamster aku nak beranak sekali Allah beri rezeki wee

No comments:

Post a Comment