Sunday 14 July 2019

Tukar platform

Settle edit 3 vlog fuhh berjaya jugak aku buat hahaha gara gara asyik nanti lah or too early untuk upload so later lah

Aku perasan ramai dah ubah platform from blogger menjadi vlogger wahhh actually sejak last year tetiba ramai jadik vlogger huhu sejak bila trend nie naik ekk

Aku mula terjebak melalui keek 2013 then sampai lah aku tengok bubz then rasa macam ehh dia buat benda yang sama aku buat then aku tengok py cakap dia mulakan buat cantum cantum video so dari situ aku mula hehehe

Buat since 2015 tapi channel tu tak kebabom macam orang lain sebab aku tak nak aku buat just for memory bukan glamour ke apa ke nope and aku still tak koser nak record muka aku and aku more kepada orang sekeliling aka family

And more makan as usual hahaha aku dan makan umpama bestfriend hohoho

Hope one day aku dapat beli new macbook pro yang boleh buat touch id yang ada final cut pro and dapat beli camera canon g7x mark 2 with memory besar and extra memory incase if pergi holiday so no need to bring laptop and extra battery camera and extra charger untuk charger extra battery tu

Bestnya kalau dapat hope one day ianya menjadi reality Amin Amin Amin

No comments:

Post a Comment