Wednesday 23 March 2016

Birthday Present

On 23.03.2016 ialah hari di mana aku dilahirkan di dunia kira tarikh birthday aku lah senang cakap 
Every year mesti ada jek yang terlintas dalam kepala aku hahahaha 

Kali nie aku nak sangatt sangatt Cleansing System 

Aku try brand Olay coz banyak review kata best cuma yang tu dorang kata Olay Pro X tapi yang nie cuma Olay Regenerist yang ada tak pe just try jek mesti nie version lagik okey

Kat Johor yang aku jumpa nie cuma kat Guardian Giant Plentong dengan Tesco Extra Plentong so dua tempat hampir dekat tapi harga berbeza

Guardian RM119.90 manakala Tesco RM133.05 

Alhamdulilah aku dapat beli yang RM119.90 

Every 3 months nak kena tukar head brush yang berharga RM29.90 and ada 2 ketul head brush

So dream aku dah pon tercapai Syukur Alhamdulilah dapat apa yang aku idam-idamkan....

No comments:

Post a Comment