Monday 15 September 2014

♥ Perfect Eyeliner ♥


Aku selalu berangan nak dapat perfect eyeliner macam ginik
haishhh always fail bila part eyeliner macam mana nak buat
untuk kasi perfect seperti gambar nie ekkk
hurmmmm i need to practise and practice berkali kali sampai berjaya
selalunya kalau mata kiri perfect mata kanan mesti tak sama macam mata kiri
ianya akan jadi comot frust seyyyy
bukan sekali tapi sangat berkali kali sampai aku pon tak tahu nak buat
macam mana untuk kasi kedua-dua eyes perfect


 Macam gini selalu lalu lalu sangat terjadi grrr naik pening
aku tak pandai buat ekor tak tahu kenapa bila buat ekor macam tak kena
kat youtube banyak ajar buat ekor still tak pandai
ikutkan aku tak pandai buat semua style yang aku tahu cara aku
always guna cara aku makeup hurmmm....
 

No comments:

Post a Comment