Wednesday 6 February 2013

♥ Lain ku pesan lain yang ku dapat ♥

Aku dapat yang ini

 Aku ingin mencuba yang ini
Aku ingin beli yang ini

Kisahnya begini aku pesan sis mintak beli yang longer & wider daun sirih sekali
bila balik rupanya dapat regular scented green tea uwaaa frust giler siooottt
then tak apa lah nanti aku nak beli gak :p
then mum said yang bacteria control is much better coz tu untuk v-care
walau di kata tidak ada jaminan berlaku jangkitan ahhh tak kisah lah
dari aritu aku mau beli nanti lah or maybe i will buy yang v care and sirih
sekali gus hamboiiii.....
okey lah aku use selalu dua tiga kali urine tukar untuk elakkan kotor plus
aku suka coz panties aku nampak bersih lelagi kalau di mata kita bersih tapi
disebaliknya kita pon tak tahu sama ada bersih or tak then basuh sekali
dengan baju baju yang lain then baju baju lain tu bawak solat tak der dosa
so now i use untuk kasi bersih and atek pesan malam jangan use lah tapi
hurmmm aku use sampai malam sekali harap-harap tak ada side effect la
lagi pon senang untuk kebersihan aku nie bukannya jenis kalau urine bawak
tisu ke ulur ke hilir lepas dah wash just pakai balik panties dengan pepet
tak kering hoohohoohohohohooooo

No comments:

Post a Comment