Wednesday 13 May 2009

♥ Merepek ♥

Aku nak merepek seketika untuk hilang kan perasaan
benci, marah, geram, sedih dan sebagainya...
aku pelik la manusia nie mudah sgt lupakan kawan
yang paling aku benci sekali bila dia berpaling kepada lelaki
weyyy aku tahu la saham ko tgh naik kan tapi ko hengat
kitaorang nak jelez ke plzzz la skrg masa tuk fokus study
bukannya fokus cinta konon dulu ckp lain skrg cakap lain...
setakat mamat senget tu lar kan aku tak heran lar....
banyak lagik mamat yg baik boleh carik
dah ler hiprokrit, penting kan diri sendiri...poyo giler
kalau ko rasa jantan tu baik sangat pergi la mengedik dgn jantan tu
apa pasal nak ikut kitaorang....
lepas 2 mula nak sakit kan hati kitaorg weyyy fikir la cikit perasaan org lain
jangan ckp main lepas satu hari nanti ko jugak yang akan terkena
jantan yg ko giler-giler kan tu bukan nya spesis serius muka dia pon boleh nampak
spesis main-main...!
bila nanti naik sem 1 jangan harap la ko nak join kitaorg...
ko pi la join budak yg ko giler-giler kan tu...
aku tak heran lar.....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment